Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Στέλιος Καζαντζίδης – Όταν ο λαός τυραννιέται οι πολιτικοί μας ηδονίζονται


Ποτέ ξανά τα ΜΜΕ δεν ήταν καπελωμένα με τόσο σκληρό τρόπο. Προβάλουν σκουπίδια και αφήνουν στην άκρη τα δικά μου τραγούδια με σκοπό να διαβρώσουν και να διαφθείρουν την ελληνική νεολαία και όλες τις νεολαίες του κόσμου…
Θέλουν να ανεβαίνουν τα κοριτσάκια στα τραπέζια, να ζητούν απ’ τους γονείς λεφτά για να αγοράσουν πράγματα που πουλούν σε αυτά τα μαγαζιά, τα γνωστά... Διαφθορά. Δεν θέλουν να ακούγεται το λαϊκό τραγούδι γιατί έχει την δύναμη να ξυπνάει συνειδήσεις, να προβληματίζει και να αφυπνίζει τον άνθρωπο. Δυστυχώς σε κάποιους κύριους δεν αρέσει αυτό, δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντά τους. Τους ενοχλεί ο τρόπος που ερμηνεύω, η αλήθεια που έχω στο μέταλλό μου, τα μηνύματα που περνάω. Γιατί η φωνή μου έγινε τροφή, το ψωμί της φτώχειας. Αυτοί οι κύριοι λοιπόν προσπαθούν να την περιθωριοποιήσουν και τα καινούργια μου τραγούδια δεν ακούγονται πουθενά.
...Εγώ έζησα πολύ άσχημα παιδικά χρόνια και αυτός είναι ο λόγος που αγάπησα το λαϊκό τραγούδι και το υπηρέτησα μέχρι πρόσφατα. Αλλά νομίζω πια ότι ήρθε το τέλος γιατί στριμώχτηκα άσχημα... δεν έχω περιθώρια πια. Δεν υπάρχει και εταιρία που να μπορεί να εκδώσει και να προβάλλει ανάλογα με την αξία τους τα τραγούδια μου. Ταυτόχρονα έχω κοπεί και από όλα τα μέσα ενημέρωσης και επειδή το τραγούδι γίνεται για να το ακούει ο κόσμος και κάπου βλέπω ότι τα δικά μου μπαίνουν στην ναφθαλίνη από την ώρα που γεννιούνται, πήρα την μεγάλη απόφαση να σταματήσω. Αν και νομίζω ότι χωρίς υπερβολές είχα μπροστά μου μία πενταετία γόνιμη, να μπορώ να κάνω μια λαϊκή δισκογραφική δουλειά τον χρόνο και μία με ποντιακά τραγούδια όπως είχε καθιερωθεί τελευταία.
...Ακόμα και τα τραγούδια που ακούγονται από κάποιους παραγωγούς που ασχολούνται επίμονα με την φωνή και το όνομα μου, αν θα προσέξετε είναι παλιά. Είναι τραγούδια από τα οποία οι κύριοι που τα εκμεταλλευόντουσαν τότε, ως ιδιοκτήτες δισκογραφικών εταιριών, ακόμα απομυζούν από την φωνή μου. Τα καινούργια μου τραγούδια στην εταιρίας ΜΒΙ δεν παίζονται καθόλου. Μαζί με τον Τάκη Σούκα και την Σώτια Τσώτου δημιουργήσανμε ένα τρίο που έδινε στον κόσμο αληθινά λαϊκά τραγούδια... Τραγούδια με νόημα, σημασία και λόγο ύπαρξης.
...Ο λαός έχασε πια την δύναμή του. Δεν τον φοβάται κανένας. Ούτε οι κυβερνήσεις, ούτε κάποιοι άλλοι κύριοι. Κανείς δεν τον φοβάται πια , ούτε τον σέβεται και τον υπολογίζει. Πάψαν οι άνθρωποι να έχουν δικαιώματα. Ότι αποφασίσουν οι άλλοι για μας. Δεν υπάρχει σεβασμός για τον ανθρώπινο παράγοντα. Βέβαια στην Ελλάδα συμβαίνουν πρωτόγνωρα πράγματα που δεν γίνονται σε κανένα μέρος του πλανήτη, ούτε στην Αφρική. Με ενοχλούν πάρα πολλά για αυτό και βγαίνω και φωνάζω, προσπαθώ να αντιδράσω.
Τελευταία άρχισαν όλοι και ζητάνε τον λόγο μου. Ρε παιδιά τους λέω ούτε πολιτικός είμαι και αυτά που λέω είναι γεμάτα πίκρα και πόνο. Και μου απαντάνε “αυτόν σου τον λόγο θέλουμε” αλλά κάπου λέω φτάνει, αρκετά. Βέβαια μερικοί που μου την έχουν στημένη προσπαθούν να παραποιήσουν και να υποβαθμίσουν την προσφορά μου. Δυστυχώς τα πράγματα έχουν πάρει άσχημη τροπή και να δούμε που θα σταματήσει αυτό το κακό. Θυμάμαι πάντα ότι την οργή του κόσμου την φοβόντουσαν και κάνανε πίσω. Λέγανε ότι τον όχλο, το ποτάμι δεν μπορούμε να το σταματήσουμε. Δεν υπάρχει όμως πια φωνή λαού, το βουλώνουμε όλοι και έχουμε αφεθεί στην μοίρα μας. Ότι γίνει και όπου πάει. Και οι πολιτικοί μας όταν ο Ελληνικός λαός τυραννιέται ηδονίζονται.
*Από συνομιλίες του Στέλιου Καζαντζίδη με τον Κώστα Μπαλαχούτη στις αρχές του 1996. Οι συναντήσεις γινόντουσαν στο γραφείο του στενού φίλου του Στέλιου, Κώστα Καταμπά, στην Αμφιάλη, απ’ όπου και η φωτογραφία. Οι τοποθετήσεις του βάρδου επίκαιρες όσο ποτέ. Ανέκαθεν ο Καζαντζίδης έβλεπε μπροστά…
Πηγή: ogdoo.gr                              http://stelioskazantzidis.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου